Cene
Cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnih obvestil.
V trgovini KKSPORT vedno kupujete po najboljših cenah.
Če boste kjerkoli oz. pri kateremkoli od SLOVENSKIH trgovcev našli enak izdelek po nižji ceni kot je naša, nam to povejte in mi vam izdelek zagotovimo po enaki ceni.
Kako uveljaviti pravilo ugodnejše cene? Enostavno!
Preprosto nam posredujete objavljeno konkurenčno ponudbo prek elektronske pošte, ali pa nam pošljete predračun. Velja za artikle iz redne ponudbe slovenskih trgovcev. Izdelek mora biti pri dotičnem trgovcu dobavljiv, identičen v velikosti, barvi, skratka gre za popolnoma isti artikel. Pravilo ugodnejše cene ne velja za artikle na razprodajah ali drugih prodajnih akcijah.
NAROČILA , NAKUP, DOSTAVA in VRAČILO
I. NAKUP
1. Blago lahko naročate 7 dni v tednu, 24 ur na dan.
2. Preden blago plačate lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici.
3. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.
4. Zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko. V meniju dostava si lahko ogledate morebitne stroške dostave.
5. V kolikor bi želeli kupiti nek izdelek, pa ga v naši trgovini ne najdete, nas pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte in artikel bo pri vas v najkrajšem možnem času.
II. NAROČILO POTRJENO – POGODBA SKLENJENA
- Kupoprodajna pogodba med KKSPORT in kupcem je v spletni trgovini KKSPORT sklenjena v trenutku, ko ponudnik ( KKSPORT) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila).
- Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče kupca na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
- Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
- Kupoprodajna pogodba ( t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine KKSPORT. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov [email protected]
- V kolikor želite, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte [email protected] ali telefona 041 550 881, v delovnem času od 9. – 18.00 ure
- DOSTAVA
- Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
- Rok dostave so dva do trije delovni dnevi od prejema naročila. Če je naročilo oddano do 12. ure je lahko blago dostavljeno že naslednji delovni dan od oddaje naročila (v kolikor je izdelek na zalogi).
- Naročila oddana do 12. ure bodo poslana še isti dan. Naročila, ki so oddana po zapisani uri, bodo odposlana naslednji delovni dan oz. v ponedeljek v primeru naročila v petek.
- Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu
- Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
- V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
- Blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu skladišča oz. trgovine.
- Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev, želja, vas prosimo, da nam pišete na [email protected].
IV. VRAČILO BLAGA
Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v roku 14 dneh od prejema. Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.
V kolikor blago ni vrnjeno v originalni embalaži ali kaže znake uporabe ali poškodbe, si pridržujemo pravico, da zmanjšamo znesek vračila kupnine, sorazmerno z zmanjšano vrednostjo blaga v skladu z 85. členom ZVPot-1. Zmanjšanje vračila bomo utemeljili s pregledom stanja vrnjenega izdelka.
Obrazec za vračilo blaga : https://docs.google.com/document/d/1MPFafK_r7VFloI3G9ylMkFj1IMGMdvGr/edit?usp=sharing&ouid=118056550913547743233&rtpof=true&sd=true
V kolikor blago ni vrnjeno v originalni embalaži ali kaže znake uporabe ali poškodbe, si pridržujemo pravico, da zmanjšamo znesek vračila kupnine, sorazmerno z zmanjšano vrednostjo blaga.
V. REKLAMACIJA
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa se vračilo izvrši osebno v trgovini.
VI. GARANCIJA
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
VII. STVARNA NAPAKA
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
VIII. UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.
IX.VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z načeli Zakona o varovanju osebnih podatkov ZVOP, ki je bi sprejet 25.5.2018.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in obveščanju o akcijskih ponudbah ter novostih. Prodajalec se zavezuje, da vaših osebnih podatkov ne bo posredoval tretji osebi brez vašega predhodnega in izrecnega dovoljenja.
Nazadnje spremenjeno 22.04.2020.
X. POGOJI VRAČILA – ZMANJŠANJE VREDNOSTI IZDELKA
Kupec je v skladu s 57. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti izdelka, ki je posledica ravnanja, ki presega običajen preizkus izdelka – torej več, kot je nujno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja [1].
Zato podjetje KK Turizem in Šport, Ksenija Kranjc s.p. kupcem priporoča:
- Pred nakupom natančno preverite lastnosti izdelka, navedene na spletni strani www.kksport.si ali na uradni spletni strani proizvajalca.
- Če je ob prevzemu pošiljke embalaža poškodovana, izdelka ne prevzemajte. Opozorite dostavljavca na poškodbo in zahtevajte, da skupaj sestavita zapisnik. Če izdelek vseeno prevzamete, se šteje, da je bil dostavljen nepoškodovan [2].
- Če ste izdelek prevzeli z nepoškodovano embalažo, jo odprite previdno, da se ne poškoduje – poškodovana ali manjkajoča embalaža vpliva na vrednost izdelka.
- Če izdelek ob prevzemu kaže vidne poškodbe (npr. praske, zlomljeni deli), nas nemudoma obvestite in izdelek vrnite neuporabljen. Nadaljnja uporaba zmanjšuje njegovo vrednost [3].
- Izdelek lahko preizkusite samo v obsegu, potrebnem za ugotovitev njegovega delovanja. Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete, vendar ga ne uporabljajte (npr. večkratno vklapljanje, pranje, nošenje ipd.), saj se vračilo ustrezno zmanjša [4].
Odstotki zmanjšanja vračila kupnine glede na stanje izdelka ob vračilu:
Stanje izdelka | Zmanjšanje vračila |
Izdelek je nepoškodovan, z vsemi dodatki, v originalni embalaži, neuporabljen | 0 % |
Izdelek je brez embalaže | –15 % |
Embalaža je poškodovana | –10 % |
Manjkajo navodila za uporabo ali dodatki | –10 % |
Izdelek kaže znake uporabe (praske, madeži, obraba, vonj ipd.) | –10 % do –30 % (po oceni) |
Dodatne informacije:
Dodatki vključujejo: navodila (tiskana ali digitalna), vijake, zaščitne folije, embalažni material in druge priložene dele.
Izdelki iz kategorije razstavni eksponati ali izdelki s posebnim opozorilom (npr. “poškodovana embalaža”) se lahko vrnejo v skladu s pogoji ob nakupu. Če je bil izdelek kupljen kot tak, ni dodatnega zmanjšanja vrednosti [5].
Izdelki po meri kupca (npr. personalizirani, v specifičnih barvah, z dodatnimi prilagoditvami) niso predmet vračila, razen če so okvarjeni [6].
Opomba: Če so izpolnjeni več negativni pogoji hkrati (npr. poškodovana embalaža in uporaba), se odstotki seštevajo kumulativno.